Avtalstecknande med minderåriga
När du lägger en order hos oss ska du vara minst 18 år gammal och acceptera de regler och villkor som gäller för beställningar i webb-shopen. Är du under 18 år gäller målsmans godkännande.
Lagertillgång
Om inget annat står angivet, så finns varan på lager. Skulle det uppstå något fel vid beställningen, där det visar sig att varan inte finns på lager, så kontaktar vi dig.
Betalningsalternativ
Förskottsbetalning med bank-/betal- eller kreditkort via Paypal. Vill du inte betala med kort? Hör då av dig till oss, vi kan skicka en e-faktura och den kan du betala med swish eller med banköverföring.
Priser
Alla priser på hemsidan är inkl. moms.
Betalning
Alla varor förblir Aquamarinos egendom tills dess att betalning sker. Det pris som gäller är det pris som angetts vid den tidpunkt då du gör din beställning. Fraktkostnader och eventuella betalningsavgifter redovisas innan du bekräftar köpet.
Öppet köp/Ångerrätt
Du har 14 dagars öppet köp och ångerrätt när du handlar hos oss. Tiden för öppet köp och ångerrätt gäller från dagen du har mottagit varorna. Ångerrätt gäller inte på använda artiklar. Returfrakten betalar du då själv.
Leveransvillkor
Vi skickar varor till dig med Postnord eller DB Schenker. Ditt paket hämtar du ut hos närmaste ombud i din stad. Du blir aviserad genom SMS när du kan hämta ditt paket.
Produkter som finns i lager levererar vi ut till dig cirka 1-7 dagar efter lagd order (om du bor i Sverige). Du får en orderbekräftelse från oss när vi mottagit din order. Om varan är slut så meddelar vi dig via email.
Den totala fraktkostnaden, f n 100:-, ser du i varukorgen när du handlar, förutsatt att du bor i Sverige.
Fraktpriser utanför Sverige
Om du bor utanför Sverige och vill beställa från oss - hör av dig till oss via mail med dina önskemål så checkar vi upp fraktkostnaden. När vi har kommit överens mailar vid dig en Paypal faktura.
Förstörda förpackningar/transportskada
Om produkten försvinner eller om du, vid mottagandet, märker att paketet/varan har skadats under transporten ska du omedelbart anmäla detta till oss.
Terms
Signatory with underage
When you place an order with us you should be at least 18 years old and accept the rules and regulations concerning orders in the webshop. If you are under 18 years of age we need the approval of a guardian.
Stock availability
If nothing else is stated, the item is in stock. Should an error occur in the order, where it shows that the item is out of stock, we will contact you.
Payment alternatives
Pre payment with bank- or credit card via Paypal. Don´t want to pay with cards? Send us an email with you wishes and we can send you an e-invoice that you can pay via swish or bank transfer.
Prices
All prices on the website are including VAT.
Payment
All items remain in the property of Aquamarino until payment has been made. The accurate price is the price stated on the time you make your order. Freight costs and any payment costs are presented before you confirm your order.
Open purchase / Withdrawal
You have 14 days open purchase and withdrawal when you shop with us. Withdrawal does not apply on used articles.
Terms of delivery
We send the goods with Postnord or DB Schenker. You pick up your parcel at the nearest agent in your town. You will be alerted via SMS when you can pick up your parcel.
Products that are in stock, will be delivered to you about 1-7 days after the order has been placed (if you live in Sweden). You will receive an order confirmation from us when we have received your order. If the item is out of stock we will notify you via email.
The total freight cost you will see in the shopping cart when you are placing your order - if you live in Sweden.
Freight costs outside of Sweden
If you live abroad and would like to order - just let us know your wishes in an email. When we have checked up on the freight cost and we have agreed, we can send you a Paypal invoice or our own invoice and you can make a transfer into our bank account via internet banking.
Destroyed packaging
If the product disappears or if you, on reception, notice that the parcel/goods has been damaged during transport, you must report this to us immediately.
När du lägger en order hos oss ska du vara minst 18 år gammal och acceptera de regler och villkor som gäller för beställningar i webb-shopen. Är du under 18 år gäller målsmans godkännande.
Lagertillgång
Om inget annat står angivet, så finns varan på lager. Skulle det uppstå något fel vid beställningen, där det visar sig att varan inte finns på lager, så kontaktar vi dig.
Betalningsalternativ
Förskottsbetalning med bank-/betal- eller kreditkort via Paypal. Vill du inte betala med kort? Hör då av dig till oss, vi kan skicka en e-faktura och den kan du betala med swish eller med banköverföring.
Priser
Alla priser på hemsidan är inkl. moms.
Betalning
Alla varor förblir Aquamarinos egendom tills dess att betalning sker. Det pris som gäller är det pris som angetts vid den tidpunkt då du gör din beställning. Fraktkostnader och eventuella betalningsavgifter redovisas innan du bekräftar köpet.
Öppet köp/Ångerrätt
Du har 14 dagars öppet köp och ångerrätt när du handlar hos oss. Tiden för öppet köp och ångerrätt gäller från dagen du har mottagit varorna. Ångerrätt gäller inte på använda artiklar. Returfrakten betalar du då själv.
Leveransvillkor
Vi skickar varor till dig med Postnord eller DB Schenker. Ditt paket hämtar du ut hos närmaste ombud i din stad. Du blir aviserad genom SMS när du kan hämta ditt paket.
Produkter som finns i lager levererar vi ut till dig cirka 1-7 dagar efter lagd order (om du bor i Sverige). Du får en orderbekräftelse från oss när vi mottagit din order. Om varan är slut så meddelar vi dig via email.
Den totala fraktkostnaden, f n 100:-, ser du i varukorgen när du handlar, förutsatt att du bor i Sverige.
Fraktpriser utanför Sverige
Om du bor utanför Sverige och vill beställa från oss - hör av dig till oss via mail med dina önskemål så checkar vi upp fraktkostnaden. När vi har kommit överens mailar vid dig en Paypal faktura.
Förstörda förpackningar/transportskada
Om produkten försvinner eller om du, vid mottagandet, märker att paketet/varan har skadats under transporten ska du omedelbart anmäla detta till oss.
Terms
Signatory with underage
When you place an order with us you should be at least 18 years old and accept the rules and regulations concerning orders in the webshop. If you are under 18 years of age we need the approval of a guardian.
Stock availability
If nothing else is stated, the item is in stock. Should an error occur in the order, where it shows that the item is out of stock, we will contact you.
Payment alternatives
Pre payment with bank- or credit card via Paypal. Don´t want to pay with cards? Send us an email with you wishes and we can send you an e-invoice that you can pay via swish or bank transfer.
Prices
All prices on the website are including VAT.
Payment
All items remain in the property of Aquamarino until payment has been made. The accurate price is the price stated on the time you make your order. Freight costs and any payment costs are presented before you confirm your order.
Open purchase / Withdrawal
You have 14 days open purchase and withdrawal when you shop with us. Withdrawal does not apply on used articles.
Terms of delivery
We send the goods with Postnord or DB Schenker. You pick up your parcel at the nearest agent in your town. You will be alerted via SMS when you can pick up your parcel.
Products that are in stock, will be delivered to you about 1-7 days after the order has been placed (if you live in Sweden). You will receive an order confirmation from us when we have received your order. If the item is out of stock we will notify you via email.
The total freight cost you will see in the shopping cart when you are placing your order - if you live in Sweden.
Freight costs outside of Sweden
If you live abroad and would like to order - just let us know your wishes in an email. When we have checked up on the freight cost and we have agreed, we can send you a Paypal invoice or our own invoice and you can make a transfer into our bank account via internet banking.
Destroyed packaging
If the product disappears or if you, on reception, notice that the parcel/goods has been damaged during transport, you must report this to us immediately.